aleynakotuk @bsrbrkysr184_  Sizce kız mı erkek mi yorum yapar mısınız teşekkür ederim şimdidden🤭
Nagisim Bizede bakar misiniz? Burda 9+1 ama 27 snde gtcez 12 haftalik belli olr mu acaba ? https://photos.app.goo.gl/L5vQPzG5UKae2dUr9
Mutlu_Bir_Anne3 bsrbrkysr184_ Hayırlı olsun 🥰 ilk gebeliğiniz mi? Ultrason resminden yorumlamayı çok bilmem ama astrolojik olarak biraz biliyorum, anne doğum saatine göre cinsiyet tahmin edilebilir 🙂 Kendime bakmıştım birebir tuttu
MS2 Mutlu_Bir_Anne3 woww o nasıl oluyor ben gece saatlerinde doğmuşum tam saati bilmiyorum ama bir rivayete göre 01:30 bir rivayete göre 03:30😂
bsrbrkysr184_ Mutlu_Bir_Anne3 hayır ikici gebeliğim teşekkür ederim saat falan pek bilmiyorum malesef 😊
Mutlu_Bir_Anne3 MS2 Doğum tarihinizi gün ay yıl ve saat yazar mısınız? Bakarım size de isterseniz. Şöyle eril burç ve gezegenler bir de dişil burç ve gezegenler var. Çocuklar 5.evdir ve ilk gebelik için 5.eve bakılır. Mesela benim 5.evim balık (dişil) ama Mars ve Jüpiter var ve bu iki gezegen çok güçlü ve eril bir gezegen bu da ilk bebeğin erkek olduğunu gösterir. İlk oğlum oldu gerçekten 🙂
valeriaa_ Mutlu_Bir_Anne3 haritalardan anlıyosanız ,ben size bişey sorabilir miyim ,merak ediyorum tek bi soruma cevap bulabilir miyim acaba
MS2 Mutlu_Bir_Anne3 benim bi oğlum oldu 2. Gebeliğimde ilki ne bilmiyorum dış gebelikti işte 2. Oğlan oldu 3. Düşük yaptım bu 4. Bakalım inşâAllah kız olur sağlıkla 🥲 21.01.1997 gece 01:30 da olabilir 03:30 da net değil maalesef 😭
Mutlu_Bir_Anne3 valeriaa_ Merak ettiğim için karma astrolojiyle ilgileniyorum ama astrolog değilim. Tabiki buyurun, bildiğim bir şeyse cevaplarım elbette 🙂
Mutlu_Bir_Anne3 MS2 Geçmiş olsun. Allah bir daha yaşatmasın. İnşallah sağlıkla alın kucağınıza. Saat önemli ama o aralıklara bakarım. Doğum yeri İstanbul mu? Başka bir yer mi? İkinci bebek 7.ev, 3.bebek 9.ev 4.bebek de 9.ve 5 diye biliyorum.
MS2 valeriaa_ aslında kese şekilleri baya farklı diye bi ümitlendim burda birisi şey dedi “ters duruyorsa kesin erkek karnımızda bile doğru durdukları yok” 😂😂😂 ondan beri kafam karışık
MS2 Mutlu_Bir_Anne3 ay çok karışık ben hiçbir şey anlayamıyorum nasıl yorumluyorsunuz maşallah 🥲 amin Allah kimseye yaşatmasın❤️