Cokistersengelerbence Kızlar günaydın bu testi dün sabah yapmıştım ve o zaman kıl gibi ince birşey görmüştüm ama kamerada çıkmıyordu. Şimdi baktım kurumuş ve daha belirginleşmiş ama sanırım yine kamerada çıkmadı. Kuruma çizgisi veriyor mu bu marka bilen var mı? Sat 3 ağustos erken yumurtladım bundan dolayı da bat 27-28 Ağustos.
fatmanur3824 Cokistersengelerbence ben bu testi kullanmıştım geçen ay hiç kuruma çizgisi yapmamıştı bembeyazdı negatif çıkmıştı
Mstefe Cokistersengelerbence benim için en güvenilir test bu, görüyor gibiyim ama sen görüyorum diyorsan vardır beta 5-10 arası çıkması muhtemel💓
Nevagibi Cokistersengelerbence bugünde test yapsaydın canım çok ince bir şey görünüyor ama yorum yapmak zor
Cokistersengelerbence fatmanur3824 sizce var mıdır peki? Ya da çizgi görebildiniz mi? Of kamerada belli olmuyor ama ben görebiliyorum.
fatmanur3824 Cokistersengelerbence hafif görünüyor gibi ama burdan pek belli olmuyor siz gördüyseniz vardır arkadaşımında böyleydi çünkü belli belirsiz beta 10 çıkmıştı
Cokistersengelerbence Mstefe ay net görüyorum çıplak gözle kamerada çıkmadı. Teşekkür ederim inşallah vardır ♥️
Mstefe Cokistersengelerbence inşallah 🌺 yarın sabah elinde test varsa tekrarla koyulaşmaya göre kan verirsin
Cokistersengelerbence 1oglanannesi 27 ya da 28 i bat. Telefonda görünmüyor işte ama çıplak gözle görebiliyorum kıl gibi ince.
1oglanannesi Cokistersengelerbence daha çok erken belkıde gec dölenmedır bır kac gun sonra yıne tekrarlayın
adatuna Cokistersengelerbence ben göremedim canım profilimde yumurtlamadan sonraki 11.gündeki testim var ona bakabilirsin daha bariz şekilde çizgi çıkıyor aslında 11.gün