Melek1010 benim 7 temmuza geliyor canım. Gerçekten yüz üstü yatamamak çok büyük problem. Sırt üstü de yatılmıyor. Rahat yatamamaktan sürekli uyanıyorum gece o da baş ağrısı yapıyor. 😩 benim genel olarak şikayetim yok hamile olduğumu bile unutuyorum bazen kızım içerden hatırlatıyor 😄