Melek1010 bende 20 temmuz olarak gözüküyor dogumum 🙏 hayırlısı olsun.. tek şikayetim fazla şiştim bence ve ben hiç birşey hissetmiyorum ya 🤷♀️🤷♀️ ya biseyler oluyor ben anlamıyorum yada benim bebiş hareketsiz gerçi doktor en son cinsiyet görememişti hareketten ama😅😅