Şuan ikinci gebeliğim ilk gebelikte neyle karşılaşacağını bilmiyor insan kaygı korku yaşamıyor ama şuan herşey aklımda olduğu için ara ara kaygı bozukluğu yaşıyorum özellikle şu doğum sonrası karına bastırma olayı… o an aklıma gelince kanım çekiliyor resmen elimde değil valla dizimin bağı çözülüyor resmen ya bunu her hastane yapıyor mu merak ettiğim bu yani ben sezaryen oldum ama karnıma bastırmadılar sonrasında bunu duymaya ihtiyacım var ona göre hastane arayışına gireceğim 🙂↕️🙂↕️