Reginaphalange1 38+4 te ☺️
Sumcummm ise yaradi mi peki bunlar, kolay bir normal dogum muydu☺️
Reginaphalange1 hamdolsun diyeyim kolay bir doğum olmadı pek ama çok çok zor da diyemem ☺️