Melo-fndkc 7 cantime kadar çok güzel geldim. Bel ağrısı varsa en güzel tavsiye nst lastıgı varya onu iyiyce sıkmanız o kadar rahatlattı ki beni 😂 sonra birden garip bi popo ağrısı geldi, aslında ebeler iyi yonlendirmediği için birkere epidural çıktı agzımdan, hemen doktor geldi, bu kandırın beni bi hareket yaptırın yok. Neyse epidurali hiç hissetmedim, ağrılar şak kesildi ama maalesef bebegin kalp atışı gitti, benim tansiyon düştü, bi panik havası neyse bebegin kalp atışı geri geldi, bana bşy içirdiler. Saat 11de vurdular 13den 14 kadar ıkınma hissi olmadan dogurdum😂😂😂😂 aylarla bel agrısı cektim. Bu yan etkiler olmasa yine epidural alırdım inanılmaz rahat ama cesaret edemiyorum demekki bana agır geldi, ama annem 6 tane dogurdu 5 tanesi epiduralli hic bir yan etli yaşamadı 😅