Melo-fndkc Benim sğrecim tam 16 saat sürmüştü epidermal istedim ama lokal anesteziye alerjim var diye yapmadılar. En zoru gerçekten son anı acıdan kendimi zaptedemedim çatalda yerimde duramadım yani öncesindeki sancı hiç bişey ama doğunca da geçiyor işte, bu arada benim dikiş atılırken hissetmemiştim ilki özel hasta neydi şimdi 34 haftalığım devlette olacak inşallah herşey yolunda güzel ve kolay ilerler hepimiz için 😊