kubra5441 bence sen ilacı aniden bıraktığın için yoksunluk yaşıyo vücudun geçen sene ben antidepresanı aniden bıraktım 1 ay boyunca gece gündüz ağlıyodum ağlamaktan üst dudağım kaydı falan sende kusma olarak veriyor bi an evvel sıra bulamıyorsan özel psk gitmelisin