Yeni hamilelik sürecindeyim kesem yeni oluştu. Hamilelikten önce psikolojik olarak mide bulantısı kusmalarım vardı sürekli. Psikiyatri doktoru redepra ve paxil vermişti 6 aydır kullanıyordum bulantı kusmam yoktu. Hamileliği öğrendiğimde hemen kestim. Doktora sıra bulamıyorum. Gebelikte psikiyatrik hap kullanan var mı? Aşırı mide bulantısı kusma ve uykusuzluk yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum