Deletedmom_290 Bdks98_ Benım doktorum bana hayvan yok dımı demıstı aklıma takıldı bende var demıstum evımde kedım ve kopegım var ınternettede kuma hamılelerın dokunmaması gerektgı yazıyor
Bumah Deletedmom_290 kumunu ben değiştiriyorum beyaz kullan at eldivenlerden aldım bi sorun yaşamadım Allaha şükür 33 üncü haftadayız içini ferah tut dışkısı ağzına gitmediği sürece sorun olmaz
annesininincitanesi Deletedmom_290 Kedim var yani kızımın abisi 😅 Kumunu değiştirmeyi bıraktım hamile kalınca ama hala sabah akşam alnından öperim kucağıma alır severim hiçbir sorun yok şu anlık 🙏🏻🧿
Deletedmom_290 annesininincitanesi bende yanımda yatıyorlar kum degıstırmeyı bende bıraktım ama aynı şey bence
tosten Benim de kedim var kedi ve köpek dışkısından insana geçebilen hastalıklar var bu yüzden söylemiştir. Eldiven kullanıp sonrasında elinizi yıkayarak temizleyebilirsiniz. Tedbirli olmakta fayda var bir de çok bekletmemek gerekiyor dışkıyı
rupar Cane corso köpeğim var evde bakıyorum. Dev gibi ama kalbî yumuşacık. Bebeklerim onunla büyüyeceği için çok şanslılar:)