kbra3454 aslında söyledikleri bulgular bile yeterli olması lazımdı tek bir doktor tanı koymadı kaç tanesi ama ben orada kurbanlık gbi beklerken onlar farklı vaka gördükleri için resim almanın derdindeydiler😡😡 ben hikayeleri okuyorum bu durumu yaşayan annelerin yani beklemek isteyenlerin genelde ya karnında ölmüş büyük oranda ya da doğduktan sonra ölmüş ben kendime de bebeğime de bu acıyı yaşatmak istemiyorum o kadar güçlü olmadığımı anladım kendimden soğumaya başladım bu yüzden de kötü bir annemiyim diye Allah korkusu da olan biriyim namazlarımı kılarım neyin doğru olduğunu bilmiyorum artık pskolojm bozulacak😢😢😢