Hulya00 Sabireeray yaa canım benimm olurmu öyle tek kişi için herkese uyarsa benim için daha iyi olur ☺️ Kızılay daha iyi olur ama sorarız yine şu sıralar haftasonu nişan falan oluyor bazen gelen gidenim oluyor bir gün yine grubumuzda konuşuruz 🙏☺️
Sabireeray Hulya00 tamam canım ikinci buluşma Kızılay da olsun yer belirleriz keşke gelebilseydin güzel olurdu valla 😘😘
Seyma123 Hulya00 çok teşekkür ederim canım benim 6 ay önce boş gebelik geçirdim düşük yaptım ilk defa bal çörek otu kürünü kullandım ve çift çizgiyi gördüm tabi birde kan ilacı kullandım
Zhlcnr Hulya00 bende 21 haftadayım aynen bugün soldan soldan agrı gıtmıyor😂 seyrır gıbı agrılı acılı degısık bırsey kasıkta
Hulya00 Sabireeray tamam canım birdahakine inşallah çok istiyordum ama birdahakine ayarlarız inşalalh 🙏☺️