dilaradoyan En zor kararlardan biri bence, sürekli bir kararsızlık hali🫣 Karar verebildiniz mi isimlere? Bebişlerin isimlerini ne koymayı düşünüyorsunuz? Ya da elediğiniz seçenekler var mı?
oonambirnambir dilaradoyan karar vermedik, çünkü biz doğduğunda direk karar verip koyuyoruz 😂, şimdiden isim tartışması yaşamayalım diye 🤣
cdss mooommmmyyy yaaa biz de Yağız mı koysak yoksa Alp mi diyoruz eşime ikiside olsun diyorum iki isim olmasın diyor aşırı kararsızız 😅
dilaradoyan Arica-06 ilk defa duydum. Alara biliyorum ama benim adımda dilara. elara anlamı neymiş acaba 🫣
Esraerdgn95 @dilaradoyan oğluşumun adını EYMEN koyuyoruz . Her birimizin evlatları adıyla,sağlıkla,huzurla yaşasınlar. 🩵🌸
Mevsim5 oonambirnambir peki şu an aklınızda isimler var mı yoksa bebeği görünce ilk içinize doğanı mı koyacaksınız
dilaradoyan oonambirnambir o zaman daha çok tartışma çıkmıyo mu 😂 birbirinize söylemesenizde aklınızda vardır isim illa ki değil mi
bebetoli dilaradoyan lavin Aren koycz kızımın ismini insllh bütün annelerimizin sağlıkla kucağına alması dileğiyle
ikievladaemanetci_ bebetoli ay bizde Lavin düşünüyoruz ama bir anlamından dolayı kararsızım siz ne düşünüyorsunuz bu konuda benim içime başka isim sinmiyor 😄
Nigizlice sevdaozz Biz bugün kızımız olacağını öğrendik Ece Umay koyucaz Allah nasip ederse. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz🌸❣️