Rose_07 9 ağustos cumartesi yaşamıştım ilk lekelenmeyi hafta sonu olduğu için nöbetçi doktora göründüm kalp atışına kanama alanına falan bakıp herşeyin gayet iyi olduğunu söylemişti ama ilaç vermedi bende içim rahat bir şekilde eve dönmüştüm lekeler 1 hafta geçmesine rağmen hala devam ediyordu ve kendi doktoruma gitmek istedim kendi doktorumda herşeyin gayet iyi olduğunu söyledi ve bu hapı verdi ilacın 6.günündeyim sabah akşam kullanıyorum 2-3 gündür lekelerim kesildi diyebilirim😊 Tabiki motivasyon olarak böyle şeyler yaşandığında ekstra üzülüp kendimizi strese sokuyoruz ama bebişlerimiz çok iyi Allahın izniyle hepimiz sağ salim kucağımıza alırız 🥰