Kızlar dün doktor kontrolünde bebeğin kalp atışını duyduk herşey yolundaydı. Bugün sabah tuvalette peceteye kahverengi leke geldi. Hemen acile gittik doktor düşük riskin var dedi. Progestanı hap olarak verdi. Daha önce de böyle lekelenme ile başlayan ve artan boş gebeliğim oldu. Ama şimdi kalp atışını duymusken çok korkuyorum. Böyle yaşayıp sonrasında hamileliği iyi geçen varmı? Birde progestan iğne yada fitil değil ağızdan faydası olur demi lütfen yaşayanlar yazsın.