ynzl bende 29 Ağustos tekrar gideceğim sanırım o gün verecek benim doktorda günü. Dün yine sordum ama tarihimiz kesin ama haftaya tekrar gel dedi 🤭🥰 sisteme haftaya girecek diye düşünüyorum. Benim yavrukuşta dün nst ye girmeden kıpır kıpırdı. Nst ye girdik uyudu salladılar biraz falan uyandırdık geri 😂 uyuyunca asla uyandıramıyoruz 😂