mucizebebegimmm Gulcee9 maşallah Allah gönlünüze göre versin, kolaylıkla sağlıkla vaktinde kavuşun miniğinize 🙏🏻❤️
mucizebebegimmm Ysfansi başakları çok seven olmaz genelde 😂 bende başak burcuyum ondan biliyorum 😂 neyse ki oğlumu aynı gün doğurmayı planlıyoruz, babası düşünsün zorluğumuzu 🥰😂
bebek308_ cakirbebek aa benimde aynı gün 12 haftalık olduk ne durumdayız bilmiyorum aşırı heycanlıyım 😊😍🧿
ynzl mucizebebegimmm bizim günlerimiz de muayene günümüz de aynıydı 🥰🥰 Nasıldı muayene? NST nasıl çıktı kaçtı sancı vs sizde 🌸
mucizebebegimmm ynzl sancı ve bebek için doktor çok iyi, sancı yok dedi. Bi sorun görmedi, sayı olarakta hiç bakmadım inanki 🤭 siz ne yaptınız?
Asortikhanim mucizebebegimmm bizimde pazartesi günü kontrolümüz heyecanlıyız 39+0 olucam o gün 🤭 Bağırsaklarında kakası var bizi endişelendiren bir o eğer doğmazsa suni sancıyla doğurtucaklar bi tık korkuyorum 🥹
Gulcee9 mucizebebegimmm Ben başakları seviyorum da hep çevremde kız basaklar var erkekleri nasil hic bilmiyorum benimki de erkek basak olacak.
ynzl mucizebebegimmm benim kendi doktorum izindeydi diye farklı doktora gittim ama hiç sevmedim çok ilgisizdi 🥺 Bir sorun yoktu çok şükür ama nst’de bebek uyuyor dedi seruma yolladı bir daha çekti nst’yi. Bi çikolata yesem uyanırdı valla boşuna bana serum vurdurdu gıcık oldum 😂😂 1 Eylül’de kendi doktoruma gideceğim o verecek günü 🥰