Nursemomm Kumru82 kurumdan kuruma fatklılık gösterir uzun da sürebilir laboratuvardan bilgi alabilirsiniz ordaki referans değerine tek başına takılmayın diğerleriyle birliktr dr unuz değerlendirip sizi bilgilendirir
Kumru82 Nursemomm çok teşekkürler cevaplarin için haklısın hepsi birlikde değerlendirilirse daha farklı sonuc cıkabilir bu drek pozitif cıkınca panik oldum negatif olması gerekiyormuş
Nursemomm Kumru82 inşallah iyi sonuçlar alırsınız kötü sonuç olsa bile üzülmeyin çaresi vardır elbette
Gulsumhayal Kumru82 direk sonuç kağıdı var değerlerin olduğu tablo yok hep saptanmamıştır yazıyor bütün değerlerde
ozgurhayalim syntugce ben hamileligimi ogrendikten hemen sonra doktora gittim. Beta değerim henüz 31di kese bile yoktu ama doktorum iğneye başladı. Erken gelmen cok iyi oldu dedi.