Kumru82 Kızlar merhaba yeni kürtaj oldum ve genetik bölümün testler yapıldı bir kaçı çıkmış bilgisi olanlar yorumlarsa çok sevinirim LUPUS ANTIKOAGÜLAN TARaması POZITIF La2 doğrulama testi 35,6 La1 tarama testi 49,7
Nursemomm Kumru82 La1 /La2 kanın pıhtılaşma işleyişine göre değerlndirilir diğer tetkiklere de bakıp hekiminizi sizi bilgilendirecekcek şu an pıhtılaşma net olarak var ya da yok denemez
Minikeller92 Kumru82 inşallah bilen biri çıkar sağlıkla alakalı konulara çok cevap verilmiyor bilen biride varsa aşşada kaldığı iöin göremiyor inşallah görürlerde için rahatlar🙌🏻
ozgurhayalim Kumru82 ben 2 düşükten sonra yaptırdim canım genetik testleri. Sonuçlarım seninkine yakın çıktı ve kan pihtilasmasi diyip iğne başladı doktorum. Su an 4 ayı doldurduk cok şükür
Kumru82 ozgurhayalim bende bi sorun varsa bilmek istiyorum zatwn canım ondan soruyorum cok sağol senin sonuclarının hepsi ne zmn cıkdı ben 14 subatta verdim bu ve bı kacı cıkmıs
Kumru82 Nursemomm Nursemomm referans değeri 30 sa 35 cıkmıs 45 se 49 cıkmıs canım işte mrk hepsi ne zaman cıkar acaba bende bebeğimi kaybettim erkenden bişeyler öğrenmek istiyorum
Nursemomm Kumru82 kurumdan kuruma fatklılık gösterir uzun da sürebilir laboratuvardan bilgi alabilirsiniz ordaki referans değerine tek başına takılmayın diğerleriyle birliktr dr unuz değerlendirip sizi bilgilendirir
ozgurhayalim Canım ben bursada yasiyorum. Tüpler istanbul haseki hastanesine gönderildi. 3 ay sonra aldım ben sonuçlarımı. Yani geçtiğimiz eylül ayında verip kasımda almıştım. Bir de esim ve bana kromozom testi yapmışlardı.
Kumru82 ozgurhayalim evet bende eşimle gittim ondanda kan aldılar bende troid sorunuda var ondanda kan verdim ilaç kullanıyorum iişte böyle canım ben istanbuldayim bakırköy araştırmada bulent uyanık genetik bölümüne gittim