ikiprensannesii_ hayatım ateşten bu denli korkulmaz, aaaa yapmayın. Çocuklarda 41e kadar bile normal kabul edilir. Baygın vs değilse zorlama su içse yeter, yuksek ateşlerde havale olmuyor dusurmeye calışınca oluyor genelde. Bırak vucudu bi savaşsın, korkma