Dünde post açtım ama pek kimse bakmadı 4 yaşındaki oğlumun bugün 4 gündür ateşi var bir türlü düşmüyor dün sabah acile götürdüm ki çocuk doktorundan sıra bulamıyorum götürdük tahlil yapılmadan sdc ilaçla eve gönderdiler oğlum hiç bir şekilde ilacı almadı zorla verdim verdiğimizdede hepsini kusmayla beraber çıkarttı ve bugün gün ateşini ölçtüm hep 38. 39 filandi hiç bişey yemiyo ilacını alsın antibiyotik ve ağrı kesici ateside düşmüyor neden olabilir acildeki doktorlar bişey demiyo dün akşam ambulansla kaldırdım çok zoruma gidiyor sanki kötü şeyler olucak bir ateş bu kadar surermiki ilk defa böle oluyor