15 haftalık hamileydim 13 hafta kalmış ve kalbi durmus
1.5 günle ilaçlar zor doğum yaptım ardından da kürtaj oldum. Tam 3 hafta hala alışamadım her gün ağlıyorum , yavrumu çok özlüyorum. Patoloji de bir şey çıkmadı. Özel bir hastanede genetik test yaptırdım birkaç haftaya sonuç çıkacak onu bekliyorum. Başınız sağ olsun, Rabbim bizlere sağlıklı gebelik nasip etsin