yaseminerten bizde yolladık patolojiye sadece bebeğin haftasını falan yazmışlar bir şey çıkmıyor genelde pıhtılaşma testi de yaptırdık ama aile hekimim ilk gebeliklerin bir çoğu düşükle sonuçlanabilir bu senin için güzel bir şey demişti düşüğün arkası sağlan olur derlermiş eskiler inşallah öyle olur bizimkilerde