ylnydgd keşke ikili Tesk yaptirmadqn bende fetal yaptirsaydin en ağzından bu stres yapamazdim.hic düşünmedim yaştan dolayı birşey çıkacağını aslindan doktor olabilir dedi ilada down olur demedi herkese böyle söylüyorlar bebek doğduktan sonra degsiiyor