2kizannesi30 duyguibo344_ ben geç öğrendim hamile olduğumu öğrenince şok geçirdim 😂 doktor sadece kese var geç döllenme olabilir dedi 2 hafta sonra gel dedi şok üstüne şok yaşadım
duyguibo344_ 2kizannesi30 gerçekten baya geç ogrenmıssın 😁 ben 4+6 da keseye küçücük gördük sonra 5 haftada büyümüş kese denıldı 10 gün sınra gel dedı ayın 26 da gıdıcem inşşlah bende duyarım banada dua et lütfen ☺🙏
zeh6363 duyguibo344_ canım uygulamada 7 hafta 3 gün orda 6 hafta 4 gün çıktı geçen hafta 5 hafta ydı çok şükür Bi sorun görmedi sende korkma bende çok tedirgindim
cizgilidefter duyguibo344_ sata göre 8 hafta olmam gerekirken neredeyse şu an 6+3üm. 6+0da duyduk kalp atışı, bebişi de gördük biz