miniminibiri Aysunays İçimize sinen 2 isim var sadece bu ikisi Gökçe kalıyor seçeneğimiz. Aslında biz İlay koyacaktık kararlıydık ama o kadar çok kişi tepki gösterdi dalga geçti ki soğuttular isimden
Aysunays miniminibiri benim kızımın ismi ilay. Bizle de dalga geçtiler 😄 alışık olunmayan bir isim oldugu için insanlar yadırgıyor.