Pembe_bulut Bir arkadaşımın kızının adı ayla sürekli alya ismi ile karıştırıyor insanlar benim çocuğum olsa rahatsız olurdum herhalde sürekli alya diyenlet oluyor 😅 ama çok güzel bir isim bence 😊
miniminibiri greybrde Ayla pek denk gelmedim ama diğer iki isim çok fazla bencede bide benzedikleri için karıştırılma ihtimali de yüksek gibi isimsiz kalcak çocuğum🥲
Seymatrkay İlkokul arkadaşımın annesinin adı Ayla idi. O zaman nadir bulunan isimlerden idi. Ama farklılık adına bir şey ifade etmiyor. Arya,Alya,Arya çok yaygın. Sanki millet sözleşme imzalamış koymak için.
miniminibiri Aysunays İçimize sinen 2 isim var sadece bu ikisi Gökçe kalıyor seçeneğimiz. Aslında biz İlay koyacaktık kararlıydık ama o kadar çok kişi tepki gösterdi dalga geçti ki soğuttular isimden