Teacherobilmi şimdi okudum eğer bebeğiniz de bir şekilde ilerleme varsa sakın endişelenmeyin siz sadece kendinize ve bebeğinize odaklanın sağlık beslenin hareket edin , akım kaybı dediği şey şu , beeğe kan gitmesi için kanımız daha cok sıvılaşıp beeğe de kan gönderir sizde sadece bebeğe dah az gidiyor o da gelişimini etkiliyor.. siz bol su için sadece bir süre bitkisel beslenin bebek kilo aldıkca bir sorun olmaz . Ayrıca tansiyon sorununuz yoksa hiç kormayın bu durumda genel tansiyon yükselirse sorun olur hem bebek hem sizin için bir arkadasım da bu yuzden 29 haftalık soğum yapmış bebeğim 3 ay sonra küvezden cıkmıştı herhangi bir sorun oluacak gibi olursa ciğer geliştirici yaparlar size bebek sorunsuz küvezde kalır bir sorun olmaz kötü düşünmeyin tıp ilerledi bu haftalarda doğan bebeklerin yaşaması %85 artık