Btlmrt inşallah zamanında gelir bebeklerimiz🤲🏻 34 ü görsek kâr diyorlar ama ben daha umutluyum, 36-37 görürüz gibi hissediyorum. Tansiyon ilaçlarımı çok agresif kullanıyoruz çünkü düzende dursun diye. İletişim sıfır insanlarla ve full istirahat modundayim. Sürekli doktordayim, sürekli kontrol altındayım. Ne kadar olduğunu sormadım açıkçası ama bir iki hafta gibi. İş akım kaybının düzelmesi işte. Şu an 31 haftaligim ama bebek kilo uzunluk açısından geride. Ben de minyondur o hocam, geri değildir, moralimi bozmayın dedim. Düzelebilir dediler. Akım düzelirse bebek hızlıca gelişir dediler. Direnç kayboldu, akıma sürekli bakiliyor işte… İnşallah toparlariz 🤲🏻