hohomoromu Cemre2019 Eşyalarını yannda götür tabi canım yatış işlemlerim yapılacak oda verilecek ameliyata alınacağın zaman hazırlanacaksın hayırlı doğumlar inşallah 👍😊
Cemre2019 hohomoromu tesekkür ederim canım benim 💕 esyalarım normalde araba da duracaktı. Bebegin kıyafetleri hariç ben odaya alınacagım zaman arabadan getirtecekti eşim. Hani oda vermezlerse birden ellerinde yük olmasın diye dedim .
Cemre2019 Brhm1 ilkim ters'ti 38+2 suyumun gelmesiyle gittim. İkinci erken geldi 36+5 normal dogum yapmıyolardı o zaman ssvd bu kadar yaygın degildi. Sonuncu şafak 1 gün kaldı 38+3 suan.