Zarifokur Regl oldum yine olmadı . Artık umutsuzluğa kapılıyorum elimde değil bir seneyi geçti . Eşimde takviye alıyor . Neden olmuyor ki 😭😭
Suyusevmeyensusamuru Zarifokur bende regl oldum bugün normal de bat 25 fln olması gerekirdi yada gecikirdi erken oldum 🥲
eslem2121 Zarifokur üzülme bacım vakti vardır gecikiyorsa güzelleşiyordur stresten olmuyor olabilir 🥺🫂
parliyokralice Kubragocer bunun gebelikle çok bi alakası yok ben kendimi bildim bileli var bende linea nigra şimdi kızım yeni doğdu onda da var 🩷 inşallah hamilesinizdir hayırlısı olsun❤️ 🙏
Zarifokur Ftmn123- 28 temmuzda olmuştum . Döngümün 12. Günü pik gördüm . Hemde o gün çatladı . 22 de hasta oldum .
Kubragocer Zarifokur benim bir tanıdığım da şu an hamile yaklaşık 7-8 haftasında onu da böyle bir çizgisi vardı sanırım kişiden kişiye göre değişiyor ama benim çok çatlağım olduğu için de ayırt edemedim belki çatlaksız bir karnım olsaydı ayırt edebilirdim
Ftmn123- Zarifokur hı erken oluyorsun ozaman? Ben 26 Temmuzda adet oldum 28 günde bir adet oluyorsam kaçında olurumki?
Zarifokur Ftmn123- bu ay öyle oldum diyorum normalde böyle erken olmam çok moralım bozuk inan kendimi iyi hissetmiyorum
Kubragocer Zarifokur akıntım seffaf bazen oluyor ağrım da yok sadece 1 2 gün bel ağrım oldu geçti oda şuanda da alt karnım vajinanın üstünde kalan yer rahim sanırım bilmiyorum oralar çok sert
Zarifokur Suyusevmeyensusamuru inan olmayacak artık düşünmeye başladım . Bir şeyim yok neden olmuyor .bilmiyorum çok yoruldum