maco61 Mavimsimavi parol içtiöde ama kendimi hiç hamile hissetmiyorum😆 daha yeni bu ay denedik zaten o yüzden pek şeyim yok Ama olmasını çok isterim bakalım adete kadar bekleyelim artık
ebru_yldrm Ozgenurribo ben yurt dışında yaşıyorum ama Türkiyede de var diye biliyorum araştırıp haber vereyim
Mavimsimavi Acayip belime ağrı girdi şuan anam bişey mi yaptım acaba ters hareket felan mı oldu anlamadım 😞
Ozgenurribo Mavimsimavi valla dikkat et bacım hamileymişsin gibi hareket ey var ya da yok Allah korusun yat biraz sol tarafına dinlen
ebru_yldrm Ozgenurribo baktım da trendyolda dijital olanı yok ve ovülasyon testiyle beraber olan kit var oda çok pahalı 3400 felan
Ozgenurribo Bi şey gören var mı negatif çıkan vardı 2 gün önce yaptığım onla karşılaştırınca bi gölge var gibi geldi negatif olanın yanı bembeyazdı ama bunda bi şeyler görür gibi oldum dayanamadım şimdi yaptım da ben 🥹
Mavimsimavi Ozgenurribo ya umutlandırmak istemiyorum ama yakınlaştırınca sanki bilemedim belki öyle görmek istedim için sen daha iyi anlarsın burda nede olsa kalitede düşüyor
Ozgenurribo Mavimsimavi 🥹🥹🥹 yaa ben görmek istediğin için sanıyorum ama gerçekten 4 5 gündür yaptığın negatiflerde yanında dümdüz beyazlık vardı bunda küçük bi gölge var
Ozgenurribo Mavimsimavi kalk kız yap ya da bekle sabah ilk idrarla dene at buraya da hemen belki bende senden görüp mutlu olurum diğer gün yaparım tekrar
Ozgenurribo bebekbekleme bende diğer gün sabah yapacağım yarın memlekete gidiyorum ailemin yanına moral olsun biraz hem oyalanırım da evde durdukça her dakika test yapasım var