nerm629_ _Uykusuzanne1 Amin canım Allah sağlıklı sıhhatli hamilelik nasip etsin sanada Allah sağlıklı hayırlı bi evlat nasip etsin
nerm629_ _Uykusuzanne1 canım ben sabredemedim hastaneye geldim şimdi dua et yaa inşallah tutulmuştur bebisim
_Uykusuzanne1 nerm629_ ayy inşallah tutmuştur Rabbim gönlüne göre versin inşallah sevinçli haberini bekliyorummm🦋
Snowel Merhaba kızlar,ben ekimde 41 yaşında olacağım.Bir kızım var 38 imde doğum yaptım şu an 2 yaş 3 aylık.2.bebek olsun mu olmasın mı bilemiyorum bazen olsun bazen olmasın diyorum yaş gereği olması zor ve riskli.
mor_menekse1 Snowel merhaba neden beklyorsunuz ki ben olsam beklmezdim ewt riskler her zmaan var ama Allah yardım ediyor 😍 hakinizda hayilrisi olsun
Snowel mor_menekse1 yaş ilerledikçe bebeğin sendromlu olması riski yüksek oluyor o açıdan.Bir de yaş gereğide hamile kalmam çok zor diye düşünüyorum
mor_menekse1 Snowel ewt biliyorum hatta saglikli ikiz üçüz doğuran daha fazla 40 tan snra bana doktorum ikizlerimde yaşın genç ileri yaş olsa nifit genetik test yapariz demişti ailede genetik bir sorun yoksa ben olsam daha fazla beklemezdim genetik test yaparsınız zaten temiz çıkarsa çok güzel çocuğunuz da kardeşsiz tek kalmazdı yinede sizin karariniz Allah en hayırlısını versin size kolaylıkla :) Yaşınız da geç değil düzenli adet gören biriyseniz o yaş yumurtaları daha canlı oluyor ve hamilelik kolay elde ediliyor yinede nasip deneyip görmek lazim :)
_Uykusuzanne1 Bglmmrn nasıl korundunuz? Doğum kontrol hapı spiral falan mı çünkü onlar olunca illa ki üzerinden 1 sene falan geçiyormuş öyle duydum… Allah sizede nasip etsin inşallah Rabbim gönlüne göre versin☺️
Bglmmrn _Uykusuzanne1 3 sene boyunca geri çekilme sadece 2 kutu doğum kontrol hapı kullandım o da düzensizlik var dı oyızden
_Uykusuzanne1 Bglmmrn yinede doğum kontrol hapının etkisi vardır üzmeyin hiç kendinizi Allah gönlünüzdekini nasip etsin inşallah içiniz rahat etmiyorsa bi kadın doğuma muayne olmaya gidin🩶