nazifedey ay Iyıkı yalnız olmadığıma sevındım yoksa kafayımı yıyorum dıyordum hormonlarımız bence bunu salgılıyor onu anladım 😀 bende sebepsız sınırlenıp ağlıyorum eşim dıyor noldu neye sınırlenıyorsun ben kendı kendıme bırseylere bagrıyorum sonra çocuğa bıraey olcak Dıye sakın olmaya çalışıyorum çok tuhaf 😀