Deletedmom_290 ppmerlina 20 haftalıkken sol tarafında Sureklı tekme oldumu Benım bebegım Sureklı sol tarafıma vuruyor gezınıyor
ppmerlina Deletedmom_290 benimki hep sağda aşkım ben hamileliğimin ilk haftasından beri sağda ağırlık hissediyorum tekmesi de hep sağdan geliyor. Zaten ultrasonda da sağ taraflara bakıyor hoca. Seninki sola yerleşmiş demek kii
Nesil2025 Deletedmom_290 35.haftadayım en başından beri solda hissediyorum hiç ama hiç sağda hissetmedim 😇 doktor normal dedi
Senem10 Deletedmom_290 ağlamak ve aşırı gerginlik var cabuk sinirleniyorum şu an 32 haftalık hamileyim ama 15 haftadan sonra başladı bu durum
Kelebek06 Deletedmom_290 ben de her şeye ağlıyorum durduk yere bir duygu yüklenmesi oluyor ve aşırı sinirliyim kimseyle görüşmek istemiyorum insanlara tahammülüm yok ve herkesin gerçek yüzünü gördüm bu süreçte daha da soğudum insanlardan önceden ayy ne kadar iyi niyetli dediğim insan varsa hepsi kötu niyetmis buna da bozuldum açıkçası .
Seher_blk Kız hiç sorma özellikle 3 gündür dokunsalar ağlarım ya bir se çok sinirliyim anlamıyorum deli deli ağlıyor hemen sinirleniyorum ne sabrım var ne bir şey bu arada 35. Haftadayiz
Biyiklikedi Deletedmom_290 İşte bazen o psikoloji ile geliyor. Yoksa elimden geleni yapıyorum fazlasıyla
ikiprensesannesi___ Deletedmom_290 bir ben öyleyim sanıyordum normal eğlenceli komik şeyler izlerken bile kendimi ağlarken buluyorum hormonlardan sanırım 🥲
Nesil2025 Şu anki düşük enerjimi mutsuzluğumu hemen yorulmamı kabullenemiyorum, doğuma ve sonrasına dair kaygılar tavan😔 o yüzden sık sık ağlıyorum ve hiçbir şeye tahammül edemiyorum bazen eşime bile … 35.hafta bitmek üzere
Deletedmom_290 Nesil2025 Benımde kaygılarım var sanırım sınırlenınce bıle korkuyorum acaba çocuğa bısı olurmu Dıye adam akılı sınırlenemıyırum da
Feride_01 Deletedmom_290 bende 22 haftalığım kahvaltı hazırladım eşim az yedi diye ağladım 🤣🤣🤣 ama nasıl ağlıyorum beğenmedi hissine kapıldım bide gece 3 te uyuyamıyorum o uyuyor diye ağladım sonra uyanıp uyuttu beni
Biminikannesi Deletedmom_290 çok normal bende öyleyim sebepsiz saçma sapan şeyleri büyütüp ağlamalarım başlıyor 😄😄
Deryakrdg Deletedmom_290 32 den selamlar bendede durum aynı evde oturup kendi kendime ağlıyorum çalan bir şarkı veya gördüğüm bir bebek videosu saçma sapan şeylere gülüp alakasız şeylere ağlıyorum psikolojim bozuldu iyice :)
ppmerlina Deletedmom_290 evet aşkım kız. Sağdan gelirse erkektir soldan gelirse kızdır diyorlardı ama benim sağdan gelmesine rağmen kız çıktı 🤣❤️
mehsima Deletedmom_290 o dönemlerdi sanırım bilirsiniz hamilelikte insan yüzü çok değişir ya aynaya bakıp çirkinim artık diyerek banyoda hıçkıra hıçkıra ağlamıştım 😂
Deletedmom_290 mehsima o konuda demedım çünkü bebek anneye Guzellık katarmış ben ondan faydalandım dıyelım bu döneme kadar kısısel bakıma ozen Gosterdım o bıraz rahatlattı aslında Bıde iş hayatım olsu ama bu saatten sonra çalışamam çünkü artk benı yormaya başladı sanırım
nazifedey Deletedmom_290 ben ilkinde ağlamıştım yaa kuşa bakıp ağladıydım hemde dedim ki kim bilir nerelere gidiyor diye kaynanam güldüydü baya ozaman 🤣🤣
Deletedmom_290 nazifedey ay Iyıkı yalnız olmadığıma sevındım yoksa kafayımı yıyorum dıyordum hormonlarımız bence bunu salgılıyor onu anladım 😀 bende sebepsız sınırlenıp ağlıyorum eşim dıyor noldu neye sınırlenıyorsun ben kendı kendıme bırseylere bagrıyorum sonra çocuğa bıraey olcak Dıye sakın olmaya çalışıyorum çok tuhaf 😀