Merve_nur2 21052022 benimde 3 eylül ve sacılarımda var doktora gittinizmi acaba çatı muayenesi oldunuz mu
Selim_Alparslan Gulcee9 Bende zaten 36 oluyorum kuzum 36 bitince bırakacağım bende 1 hafta kullanıp 37 den sonra gelirse gelsin 🤷🏼♀️
Selim_Alparslan Gulcee9 Anladım canım benim aşırı ağrım var yuruyemiyorum o derece belki o yüzden vermiştir 🤷🏼♀️