Son 12 gün ama dün kontrolde doktor bebeğin 4 kilo olduğunu ve normal doğumun zor olacağını söyledi. Kendi doktorum izinde olduğu için şuan ne yapacağımı da bilmiyorum bi karar vermem gerekiyor ben beklemeyi tercih edicem ama zaman geçtikçe bebek daha da kilo alacağı için çok kararsızım kızlar bana bi akıl verin nolur