Regl olacağım tarihte test yaptım çift çizgiyi görünce kan verdim 230 çıktı doktor baktığında kese görünmüyor rahim duvarı kalınlaşmış demişti iki gün sonra değerim 830 oldu aile hekimi doktora gitmek için bekle daha çok erken dedi uygulamaya göre 5+3 haftalığım beklemek çok zor siz ne önerirsiniz