Deleted33000 momofmychildren hmm evet korunmuyorsaniz hamilelik yüksek ihtimalle vardır bebeğin de küçükmüş kız nasıl cesaret ettin😂😂
visnelicheescake Melike-Sezer eğer öyle olsaydı her ateşe hamilelik derlerdi doktorlar boşuna okumadı bence yanlış bilgi benim gebelik öncesi ateşim vücut isim yani hep 37-37,5 arasıdır ve gebelik yoktu.
mavi123_ momofmychildren suyu kaynat içine ID***ini yap köpürse hamilesin🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤣 kız daha neler ya. Doğal yol ne demek ya?
visnelicheescake Melike-Sezer testinde silik varsa gebesindir zaten aşkım ama bu yok ateş vs o zaman ülkedeki herkes hamile sjsjsj erkeklerde vücut ısısı genelde hep 36-37 arasıdır 🥰
Deleted33000 momofmychildren evet kesin koruyan bı yöntem yok tabi inşallah gönlündeki neyse öyle olur inşallah canım