minikmucizem356_ Alina1111 evet kuruma çizgisi yok varsa çıkar ben denedim benim beta HCG 12 flda çıktı silik çizgi olarak sende de ciakr
Deletedmom_787 Alina1111 canım var gibi hayırlı olsun her şey gönlünce olsun darısı bizlere olsun inşallah bende pazartesi kan vereceğim çok erken ama eşim çok istedi bakalım hayırlısı
momof3 Alina1111 maalesef bu kaliteli testte bile çok çok net yalancı pozitif gördüm inşallah siz hamilesinizdir bence testlere para harcamayin kan verin kesin sonuç alırsınız çok üzüyor insanı testler
Alina1111 momof3 sadece predictor early yapmadım 2 farklı marka daha yaptım hepsinde silik çıkıyor ama haklısınız en kesin sonuç kan 27 ağustosa randevu aldım bakalım
Cokistersengelerbence Alina1111 ya aynısını bende az önce yaptım o kadar silik ki fotoğrafta çıkmıyor. Ben mi yanlış görüyorum diyorum emin olamıyorum.