istanbuldabiizmirli Tumadı🤓işte fena yorulmuş şekilde eve dönüyorum ama midem iyi🤭Alttaki uzun zamandır beğendiği o havlu setini almış, kendisiyle gurur duyuyor🌸
bcmucizemiz Baklavaseverim Bir yorum daha yapmak istedim. Tutmadı😅. İlk hamileliğim. Alttaki dışarıdan eve yeni geldi.
Mucizemyoldaaa_ Yagmustoprak1 tutmadı 34+1 olduk aşermelerim kalmadı artık 🥲 alttakinin doğumuna 2 hafta kaldı
Gulcee9 Mihrasina_ tutmadı. 3. Trimesterdayım her an gelebilir bekliyorum. alttaki erkek bebegini heyecanla bekliyor. 😇