Babymom8 adetime 4 gün kala 21 çıktı. 2 gün sonra gitmedim kan vermeye 4 gün sonra gittim. Adet günümde 199 çıktı ondan sonraki hafta kese görmeye gittim,2 defa kan verdim. Bence en doğrusu 2 günde 1 verip takip etmek. 2 3 defa düzenli artıyorsa sonra doktora gitmek keseye bakmak için. folik asit kullanmıyorsam vitaminlere başlamak içinde bi doktora gidebilirsin onlarda kan değerlerine TSH gibi gebelikteki önemli hormonlara bide toxoplazma diye hastalıklar var onlara bakıyorlar. özele gideceksen eğer orda tahliller biraz pahalı olabiliyor ben ilk üniversite hastanesine gittim orda tahlillerim yapılmıştı doktordan memnun kalmadığım için özele geçmiştim. O yüzden ilk tahlillere ücret ödemedim.