Babymom8 hayirli olsun cok sevindim ilk çocuk mu ? Ilk olunca oyle oluyor bende ayni senin gibi olmuştum simdi 2 aylığa dogru gidiyoruz ☺️ bende 83 ile öğrenmiştim hatta bebe time yaptim direkt cikti bende bu yalancıdır dedim kaset yaptım yine ayni marka onda da çıkınca kan verdim var dediler eve geldim gene yaptim emin olamadım da 😃