Zero93 teşekkür ederim, evet o zaman korkmuştum epey. Benim de yumuşama ve hunileşme vardı. Sonrasında da düşmeye devam etti. Şükür bu zamanlara geldik.
28 mm çok düşük değil. Stres yapmayın. Ben sandım ki birden düştüğü gibi aynı hızla düşecek ama öyle olmadı. İlaç ve istirahat ile geldik. Sizin de öyle olacağını düşünüyorum. Ani ve ağır hareketler yapmadım bu süreçte. Sadece hastaneye gittim ama aynı durumda olup hayatını hiç kısıtlamayanlar bile varmış. Doktorunuz nasıl söylüyorsa öyle yapmakta fayda var sanırım ☺️
Siz de en az 36 ve sonrasını görürsünüz inşallah içinizi rahat tutun 🙏🏻