Geçmiş olsun. Bende de servikal yetmezlik oluştu. 29. Haftada fark edildiği için dikiş yapılmadı. Ben de o zamandan beri yatıyorum evde. Progestan kullanıyordum artık bıraktım. Doktorun söylediklerine uyar kendinizi yormadan süreci geçirirseniz ilerleyen haftaları rahatlıkla görürsünüz inşallah. Serklaj olursa daha garanti oluyormuş sanırım. Benim olmadığı için temkinli hareket ettim, yatarak geçirdim süreci. Başlarda zordu ama alıştık, büyüdük çok şükür 🙏🏻 Progestanın da faydası var bence. Bir de ağrı sızı kasılma olursa dikkat edin. Kasılmalar rahim ağzını kısaltıyor. Bende karın sertleşmeleri ile kısalmıştı.. sağlıkla inşallah