Nurkl betulbyrmm 4+5 te doktora gitmiştim beta 9000 civarıydı . Ben adete 1 hafta kala 6.88 ile öğrendim
Babymom8 Yazmelegi_ sonra nasıl arttı canım regle 2 gün vardı dün öğrendim 54 le başlangıç adet tarihim 26 temmuz
myangelson betulbyrmm Beta kişiden kişiye hatta aynı kişinin hamileliklerde bile değişir. İlk oğlumda 115 ile öğrenmiştim bu oğlumda 4000 ile öğrendim ikisi de 4 haftalikti. İkincisi geç döllenme
seydasenel myangelson bu geç döllenme olayı nasıl oluyo kafayı yicem son adete göre bugün 6+4 gözüküyorum geçen hafta perşembe kese göründü şüpheli dendi bugün gittim kese normal gözüküyo ama bebek ölmüş de olabilir dendi ya da yeni oluşuyo da olabilir diyo doktor kafayı yemek üzereyim düşünmekten 🤦🏻♀️
momsalis ay_bebek bu mesajınız içimi o kadar rahatlattiki anlatamam bende 4+5 de vermiştim 2481 çıkmış şuan 5+1 herkes 9000 ler yazınca korktum benimki düşük diye 🙃
myangelson seydasenel yumurtlama geç oluyor adet tarihi ile hafta uyuşmuyor mesela benim oğlumda son adete göre 12 haftalıktim ama ultrasonda 4 haftalık çıktı baya bir geç döllenme olmuş oluyor. Tarihi de ona göre güncelledi doktor daha sonra onun verdiği tarihi söyledim sat olarak
seydasenel myangelson Ben soruyorum doktora geç döllenme olabilir mi diye kendisinin aklına bile gelmiyo Haftaya da bebek görünmezse kürtaj öneriyo
betulbyrmm seydasenel ben çok bilgi sahibi değilim ama net olarak şunu söyleyebilirim ki asla her doktor aynı şeyi söylemiyor farklı doktora görünün
ay_bebek momsalis evet ilk muayeneye dün gittim bilerek büyümesini bekledim 6+6da direkt kalp atışı duyduk bebeği keseyi gördük, yerleşimi çok iyi dedi hatta doktor 😊