ErsBegAs Ayyy daha bu sabah oldum,o kadar kötü ki üşüyorum,atesleniyorum her yerim ağriyor.İlk önce zeytinyagiyla masaj yaptim,sonra temiz bezleri ütüleyip göğsüme koydum,rahatlayana kadar yaptim.Bol bol emzirdim simdi iyiyim cok sukur.Birde şu cok fayda ediyo bebegi ters emzirdim.Hiç gecmezse sağdır direkt,ilk çocugumda hastaneye gidip orada sağdirip göğsümü bosaltmistim