kokyar bu hafta belli olacakmış ama bazı yorumları okudum Yolk sac olması iyi bir şey demişler o da sonradan bebekle oluşabilecek bir şey mi hemen anlamadım
Geç döllenmeyle ilgili bir şey demediler, geç döllenme değildir dediler. O da şöyle kesenin çapına göre yorum yaptı galiba 21 ml dedi. Olması gereken haftada dedi.