6 Temmuz adet başlangıcı
5 Ağustos evde test yaptım pozitif
6 ağustosta beta kan değerim - 900 çıktı
8 Ağustos beta kan değerim 1821 çıktı.
Bende de kese gözüktü, 21 ml olduğunu söyledi doktorlar, 7 haftaya girdik bu haftanın içerisinde gözükmesi gerekiyor dediler. doktorlar çok olumsuz konuşuyor
Vajinadan da muayene oldum yok dediler
Yolk kesesi yok ( yolk kesesinin olması gerekirdi dedi doktorlar)
Bebek yok
Şuan 7 haftanın içindeyim, bakalım neler olur? Allahım bekleyen herkese mucizeler yaratsın ❤️ mesajınızı görünce insanın gene içinde çiçekler açtı 🤭